6 april 2011

Wednesday darling

Hej hej hallå darling! Jag sitter i min säng och har kommit hem från sushin med IThinkILikeIt och jag är snart på nya äventyr. Detta för att jag ska möta upp Johanna om ett tag för att ta en kaffe och prata om en hemlig liten plan vi har för att bli lite rikare. Haha! Hemligheter, hemligheter! Jag måste försöka bli klar innan hon kommer så att jag inte ser ut som jag gjorde innan idag. Dock var det fuktigt ute och jag var inte ovårdad när jag gick ut i alla fall. Haha! 

Förresten så har jag fått ännu ett jobberbjudande. Jag är så överlycklig just nu! Snart så kanske jag har jobb. Tråkigt om det nu blir så att jag kommer att krocka med mitt andra provjobb som är på fredag. Hoppas inte. Jag ska se till att jag får se lite av deras verksamhet också innan jag bestämmer mig. Jag har dock redan blivit av med ett provjobb då jag fick tacka nej till det för ett provjobb i Jönköping. Varför jag inte bor i Jönköping det vet ni  redanHur hade ni gjort om ni ställdes inför den situationen? 

Jag måste fixa mig lite snabbt innan jag går iväg och fikar, men ni får ta och njuta lite av mitt förra inlägg. Kolla på Beth Ditto och se hur snygg hon egentligen är. Kolla på henne, kolla nära. Jag tror jag vill bli Beth Ditto. Jag vill vara Beth Ditto. BethDitto-esque! Haha! Ha en sjukt bra kväll så hoppas vi att jag kikar in. Medan ni väntar kan ni lyssna på det här. Pussar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar