5 april 2011

Florrie On The Floor

Jag tänkte lämna några spår här medan jag sitter på mitt golv. På mitt golv med musiken och Beth Ditto på ganska mellow volym. Beth Ditto, I love you. Hon har fått strömma ur dessa högtalare rätt mycket nu ett tag. Allt för att hålla hjärnan i schack under dessa dagar som går och går. Snart kan de sluta vara så disträ för att jag har i alla fall ett kommande provjobb som jag är så sjukt glad över. Ett provjobb som kan leda till någonting annat om jag har tur. Keep your fingers crossed!



Annars flyter mina dagar på som vanligt. Jobbsökande och kaffeträffar med IThinkILikeIt. Härmed döper jag om alla människor jag inte publicerar bild på. Haha! Allt för en skyddad integritet. Som imorgon, då det är dags för mig att springa iväg till Hiros sushibar precis när de öppnar, hoppa på tåget för att förgylla dagen lite med IThinkILikeIt. Alltid kan man hoppas på att solen bryter genom medan de efterlängtade sushibitarna intas. Mums! Ännu ett sätt att se möjligheterna till en bättre dag. Haha!

Nu så ska vi kolla av. Beth Ditto och jag. Ha en suverän kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar