12 april 2011

So tell me can we take it back?

Herregud. Tiden bara går och jag glömmer bort att kika in här lite då och då. Att jag nästan har lagt bloggandet på hyllan rör mig inte alls egentligen, men känslan av att kunna skriva några rader lite då och då är någonting jag saknar. Jag får ta nya tag precis som dagen började. Inget mer socker för Herr Karlsson! Haha! Jag har ingått en så kallad pakt med Herr H. Jag kommer att dö haha!

Så vad har hänt dessa dagar som jag har varit helt borta från bloggvärlden? Jag har sprungit fram och tillbaka mellan husen. Upp och ner för trappor för att ta mig bort till Kajsa. Underbara kvällar har det varit hos henne. Annars så har det mest varit dags att leta jobb dagarna i ända, lyssna på Take It Back och bara försökt få dagarna till att flyga förbi.

Nu är det i alla fall en ny vecka, och en ny vecka betyder nya tag för framtiden. Man måste göra sig sin egen väg utav möjligheter annars så kommer man inte någonstans. Därför ska jag nu ta mig lite mer jobbletar-tid. Jag kan inte fastna här i all evighet. Fast jag lovar att idag kommer jag dyka upp mer. Haha! Ni får ha en fortsatt riktigt bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar