28 mars 2011

A Tired Wannabe-Blond Boy


Nu sitter jag här. Nerkurad under mitt kalla täcke och kollar på lite bilder som jag tog från Kajsa när jag var där. Jag blir så sugen på att klippa mig precis så igen när jag ser dem bilderna men jag ska verkligen inte det. Kanske ska jag satsa på en mörk variant istället? Mitt hår börjar ändå bli långt och om jag klipper mig så kanske ett jobb dyker upp. Haha! Klipp dig och skaffa dig ett jobb. Gullunge. Jag har i alla fall spenderat några timmar hemma hos Kajsa och nu så är jag så trött att jag inte vet in eller ut. Så nu skall jag sova. Sov sjukt gott mina vänner! Ni är bäst!


Hello - Martin Solveig & Dragonette

1 kommentar:

  1. Johan är söööwt! :)

    Ska försöka hitta dedär bilderna, får sitta och kolla igenom imorgon en massa. Ingen koll alls som du märkte ;)

    Tack för all hjälp Johis<3 uppskattas en massa.
    God natt

    SvaraRadera