28 mars 2011

But For The Grace Of God

Hallu alla ni som läser. Idag har det verkligen varit en sådan dålig bloggdag där jag inte ens har orkat mig fram till datorn för att blogga. Det har mer varit jobbansökningar i mängder för att jag ska klara min kvot. Jag har ändå varit inaktiv i 1½ vecka tack vare jobbet i Jönköping. Men ack den som ger sig! Jag ska hitta mig ett jobb, speciellt nu.

Jag kom på att jag bloggade inte så mycket mer igår heller. Det blev inte någon lång promenad. Inte en tur hem till min mor heller. Det blev en take-away-kaffe och en semla på en piknickfilt i solen med en helt underbar människa. Man ska ta vara på livets alla fina stunder för annars kan man inte njuta utav någonting. När väl solen lagt sig in bakom molnen så bar det av ut mitt i ingenstans för att ha en fantastiskt trevlig kväll med Smala Sussie, en kycklingrulle och en kanna svart kaffe. Jag älskar verkligen den filmen. Haha! En lyckad avslutning på veckan må jag säga. Bättre hade jag verkligen inte kunnat vänta mig. Myysett!

Nu så ska jag ta och lägga mig framför ett avsnitt av Absolutely Fabulous innan det kanske bär av bort till Kajsa. En god brud och en skräckfilm sitter alltid fint en måndagkväll. Haha! Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar