29 mars 2011

Where Do You Go To My Lovely

God morgon! Eller rättare sagt, nästan-god-middag! Jag har varit uppe i några timmar för jag har haft det svårt att sova i natt. Jag hatar när det väl blir så. Överbelarmad av fina tankar som gör så att jag inte kan sova. Sova kan jag göra när jag är pensionär.

Jag sitter i min säng och letar jobb som den duktigt arbetslösa människa jag är. Nu är det bara att rätt jobb ska dyka upp så att jag kan skicka iväg ansökan efter ansökan. Ingenting är omöjligt. Ingenting har jag att förlora. Det enda som finns är möjligheter mina vänner. Möjligheter! Tänk på det när dagarna känns tunga och grå. Gråa som denna. Jag som önskade så innerligt att det skulle vara lika soligt och fint väder som det var igår. Haha!

Nu så ska jag ta upp mitt jobbsökande. Hoppas ni har haft en bra början på denna tisdag och att den fortsätter så! Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar