20 april 2011

Street Walker New Yorker

Jag har kollat runt på lite hemsidor och på något sätt hamnade jag på New Yorker. Okej, jag erkänner. Bara för att Linn hade hittat så sjukt snygga halsband så tänkte jag att jag skulle kika in. Oh. My. God. Jag skulle säkert kunna klä mig som de om jag ville, för de är så sjukt snygga. Det kan vara för att det är samma person, men ändå. Jag dör lite inombords när jag inser att jag inte har något jobb så jag kan köpa kläderna. Suck... men jag är på god väg! Haha! Nu så ska jag kolla på Top Model 16 och vänta på att Kim ringer. Det kanske blir Ally McBeal ikväll ändå. Fab!



I looked around some sites and somehow I ended up at the New Yorker. Okay, I admit.Just because that Linn had found such gorgeous necklace, I thought that I would take a look . Oh. My. Good. I could probably dress like they if I wanted to, because they are so so gorgeous. It may be because it's the same person, but still. I die a little inside when I realize I have no job so I can buy clothes. Sigh ... but I'm well on the way! Haha! Now I'm gonna watch ANTM 16 and wait for Kim to call. It seems that maybe it'll be Ally McBeal tonight. Yes! Haha! 

1 kommentar: