21 april 2011

Sisters From Another Mistress

Klockan är över 19 och jag har inte plockat upp min dator förens nu. Dagen har gått så snabbt. Vakna bredvid någon, kolla ut och inse att denna dagen skulle bli bra. Min inställning förändrades lite när jag skulle hämta mina glömda solglasögon hos Kajsa. Min öglor på kängorna hakade fast i varandra precis mitt på en gräsplätt. Det är sådana saker som man ska ha på film; pladask ner i marken. Jag tror inte någon såg mig i alla fall. Hoppas det i alla fall. Haha! När jag väl hade kommit över att jag hade gräsfläckar på mina jeans, och därav ännu en gång bytt kläder, så bar det av för att träffa mina systrar som var på besök i Älmhult. Jätteroligt att träffa Jessica, Josefin och Jeanette igen. Man måste ta vara på livets fina stunder, kom ihåg det. Så nu sitter jag hemma igen intet vetande om vad som kommer att ske ikväll. Kanske ska jag mysa upp framför en film? Har ni några förslag på någon?




The clock is past 18 and I have not picked up my computer until now. The day has gone soquickly. Wake up next to someone, check out and realize that this day would be fine. Myattitude changed a bit when I went to get my forgotten sunglasses at Kajsa. My loops on the boots hooked into each other right in the middle of a patch of grass. These are thethings that you should have on film, head over heels down into the ground. I do not thinkanyone saw me. Hope it anyway. Haha! Once I got over that I had grass stains on myjeans, and once again, changed clothes, I went off to see my sisters who were visiting inÄlmhult. Really nice to meet Jessica, Josefine and Jeanette again. One must take care oflife's great moments, remember it. So now I'm home again, knowing nothing about whatwill happen tonight. Maybe I'll snuggle up in front of a movie? Do you have any suggestionsfor anyone that I should see?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar