23 mars 2011

Now It Time To Go

Hallå mina snyggingar! Jag har inte tagit upp datorn för än nu för att jag har varit på resa i 3 timmar. Från Älmhult till Jönköping. Vad gör man inte för att få ett jobb? Solen skiner i alla fall och det gör mitt humör ännu bättre. Det är bara att gå ut och ta in allt jag kan innan jag slänger mig iväg. Håll verkligen tummarna på att jag får det nu. Lite jobbigt känns det dock nu när jag har känt att allting håller på att lösa sig på hemmaplan, men som sagt så får man ta en dag i taget. Livet är stort och Rom byggdes inte på en dag. Just nu så sitter jag hemma hos Ella och dricker te och pratar om allt möjligt, för hon var så underbar att hon gav mig sovplats för natten. Hurra för soffor!

Nu måste jag på stan och spendera några kronor. Jag måste ha ett par skor till jobbet. Ha en riktigt bra dag idag så kanske vi hörs när jag kommer hem från jobbet. Jag kanske försöker kika in lite snabbt innan jag jobbar, men jag kan inte lova någonting. Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar