21 mars 2011

Monday At Last!

Jag sitter i Älmhult. Konstigt? Ja det känner jag också. Jag ska vara hemma fram till onsdag förmiddag för att sedan åka upp till Jönköping för en jobbdag till. Hoppas verkligen jag visar dem att jag vill ha jobbet, för Johan är fabulous as hell och älskar stället! Haha! Förutom att jag fick jobba så var min helg så underbar och leva livet, det har jag verkligen gjort. Efter fredagens shopping, utgång och alla bussturer som jag har tagit så vet jag att det kan vara för lite pengar på mitt kort än vad jag räknade med att ha. I och för sig, jag har troligtvis jobb och nu har jag firat! Nu så ska jag äta mig frukost och sedan ut och gå en promenad i det grå vädret. Nu är det bara att hoppas på att molnen skingrar sig när jag kommer. Haha! Ha en sjukt bra dag. Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar