19 mars 2011

The Day Of Doom

Hello sweethearts! Hade ni en bra kväll igår? Jag hade det, så sjukt kul var det. Linn och jag har nog inte skakat så extremt på the assets på ett bra tag. Haha. Jag kom i alla fall till mitt jobb i morse, det är huvudsaken. Haha! Det jobbiga är att jag är rätt kluven om huruvida jag vill det eller inte. Kan det vara att jobbet som bartender hägrar lite mer? Är det så att jag har blivit allt för bekväm med min situation? Är det så att jag inte kan med min situation som det är idag? Jag får ta det som det kommer helt enkelt. Haha! Livet kan kännas allt väl bra ibland. Allting löser sig, det ska jag då lova. Ne, nu ska jag ta min lilla rumpa bort till Ella för jag tänker mig då sova där. Mysigt mysigt, för jag börjar inte för än klockan 11 imorgon och det ska bli så skönt, då hennes lägenhet ligger 100 meter från mitt jobb. Härliga saker det där med bra belägna bostäder. Haha! Ha en sjukt bra lördagskväll darlings! Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar