17 april 2011

White Wine With Wonderful Women

Hej hej mina vänner! Jag har inte bloggat denna helgen och detta för att jag sitter i Jönköping. Haha! Jag älskar när det sker snabba och impulsiva förändringar i schemat. Mysigt! Jag hoppas att ni har haft en riktigt bra helg hittills och att ni verkligen njuter av den sista dagen. Min helg däremot har varit sjukt trevlig. I fredags så blev det en fika i solen med Kim som följdes utav någon flaska vin, sällskapsspel och många roliga stunder. Igår så bestämde jag mig efter många om och men att ta mig från Älmhult för kvällen. Ta den långa, rätt sköna, tågresan upp till Jönköping där det blev en fika med Linn och därefter några glas vin Lia, Ella och Peter. Så nu sitter jag här i väntan på att ta tåget som går hemåt om 1½ timme.Ha en riktigt bra dag så hörs vi när jag kommer hem. Om jag kommer hem vill säga. Haha!

Hello hello my friends! I have not blogged this weekend and this because I sit in Jönköping. Haha! I love when there are rapid and impulsive changes to the schedule. Cozy! I hope you've had a really good weekend so far and that you really enjoy the last days. My weekend, however, has been crazy nice. On Friday it was a coffee in the sun with Kim, which was followed out of a bottle of wine, board games and many funny moments. Yesterday I decided after many ifs and buts to take me from Älmhult for the evening. Take the long, right comfortable, the train ride up to Jönköping where it was a coffee with Linn and then a few glasses of wine Lia, Ella and Peter. So now I sit here waiting to take the train going home for 1 ½ hours. Have a good day as we hear when I get home. If I did not die on the way. Haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar