20 april 2011

Wednesday Evening

Ni kan inte gissa vad jag ställde mig och stekte precis? En stor, härlig, god och underbar amerikansk pannkaka.  Haha! Det är längesedan det skrevs om det här. Haha! Ut ur högtalarna ljuder Alexander Ebert och har gjort ett bra tag nu. Hans soloalbum är faktiskt riktigt bra. Det känns lite mindre Edward Sharp & The Magnetic Zeros än vad man är van vid att höra honom sjunga i. Dock influenser det finns där gott om. Bara lyssna och njut av honom ikväll så som jag har gjort denna eftermiddag i solen. Jag är kluven ifall jag ska kolla på en film i min ensamhet eller någonting annat. Jag är så sugen på att kolla på något avsnitt av Ally McBeal men jag får inte för jag ska se dem med Kim. Åh, livet är hårt ibland. Haha! Ska ni göra någonting trevligt ikväll?

Alexander Ebert - Million Years

Alexander Ebert - In The Twilight

You can not guess what I stood and cooked exactly? A large, lovely, good and wonderful American pancake. Haha! It is long since it was written about it here. Haha! Get out of the speakers sounds Alexander Ebert and he has done a good while now. His solo album is actually really good. It feels a bit less Edward Sharpe & The Magnetic Zeros than you're used to hearing him sing in. However, the influences are there plenty of. Just listen and enjoy him tonight as I did this afternoon in the sun. I'm torn if I should watch a movie in mysolitude, or something else. I am so eager to watch a few episodes of Ally McBeal but I can not for I shall and promised to see them with Kim. Oh, life is hard sometimes. Haha! Are you doing anything nice tonight?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar