15 april 2011

Spring, pastries, dessert forks and refills

God morgon! Jag sitter och äter frukost och tittar ut genom mitt fönster. Blå himmel och fågelkvitter. Det är just precis vad jag behöver för att klara av dagen. Kan det även vara så att allting har börjat knoppa sig så man ser en liten nyans av grönt? Åh härligt! Våren är officiellt här. Annars idag så blir det att njuta av vädret, göra lite ärenden samt ta en riktigt fet fika. En sådan fika som även känns lite tantig. Bakelse, gaffel och påtår står högst på listan. Haha! Nu ska jag ta och dricka några koppar kaffe innan jag sticker iväg. Ha en riktigt bra dag, för det skall jag ha utanför och i jobbletar-träsket. Haha!



Good morning to you all! I'm eating breakfast and looking out of my window. Blue skies and birds whom sings. It's just what I need to cope with the day. Can it be that everything has started to turn into a little shade of green? Oh yes, so wonderful! The Spring is officially here. My day otherwise will be to enjoy the weather, do some errands and also take a big, fat cup of coffee in the sun. That kind of coffee that feels a bit lady-ish. Pastries, dessert forks and refills. Now I'll get me some cups of coffee before I'll run into the fabulous weather. Have a really nice day, cause I'm gonna have one. Even if it's outside or inside the horrors of searching jobs. Haha! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar