19 april 2011

Old Pics And Coffee Kicks

Jag är nu hemma igen efter en heldag i solen. Jag fick för mig att springa in hos min söta mor på några koppar kaffe. Det som roligaste var dock att jag hittade bilder på mig själv när jag var yngre. Si sådär en 12 år gamla bilder som drogs fram över golvet. På vift i det härliga vädret med min syster fick vi för oss att gå in och ut ur butiker. Härligt! Fast härligast av allt är ändå solen och vädret. Det är bara att njuta mina vänner. Njuta ska jag i alla fall göra med fötterna på balkongräcket, datorn i knät och jobbletar-humöret på topp.

I am now back home after a whole day in the sun. I ran in with my Mother on a few cups of coffee. The best part was that I found pictures of myself when I was younger. So-so a 12 year old pictures that were out across the floor. In the beautiful weather with my sister, we got us going in and out of stores. Sweet! Though the glory of everything is still the sun andweather. You just have to enjoy my friends. Enjoy I will anyway do with feet on the balconyrailing, computer on your lap and job-searching spirits up.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar