13 april 2011

More Than Words Can Say

2006
2007

2007

2009

2011

Många fina minnen. Allt från brinnande snö och andra hemskheter till lösdrivande och tusen underbara kvällar. Det är många fina minnen och det kommer jag aldrig att glömma. Hon är något av de finaste en vän man kan komma. En sak till, flickebarnet fyller år imorgon och jag ville vara lite före alla andra. Grattis baby!

Many fond memories. Everything from snow burning and other atrocities to stray youth andthousands of wonderful evenings. There are many great memories and I will never forget. She is one of the finest friend you can get. One more thing, this girl-child's birthdaytomorrow and I wanted to be a bit earlier than everyone else. Congratulations baby!

3 kommentarer:

  1. Aww, du är så söt!
    Kommer aldrig glömma någonting vi haft<3
    Ih, nu blir jag helt glad och rörd! :D

    SvaraRadera
  2. Var med o tävla om en plattång i min blogg :P De är pissenkelt och du behöver bara skriva i mitt tävlingsinlägg att du är med o länka mej :)

    SvaraRadera