20 april 2011

I've Been Searching My Soul Tonight

Klockan är redan15 och jag har inte bloggat idag. Det är för att jag har haft en del saker att göra samt att jag inte tycker om att blogga när jag har folk här. Jag fick besök av Herr Holmgren, sockerbullar och några avsnitt av Ally McBeal i natt och det var supermysigt. Som vanligt så ger sockerbullar en chans till tävlingsinstinkt. Vem slickade inte sig runt munnen? Vem tror ni vann? Inte jag i alla fall. Attans. Haha! 
Jag sitter i min säng och hat-lyssnar på Beyonces ny singel som har läckt samtidigt som jag försöker leta efter dagens skörd av jobb att skicka iväg. Det går inte så bra, men jag får fortsätta leta och ligga i. Det är bara att kämpapå och hålla humöret uppe. Så nu är det bara för mig att fortsätta. Ha en sjukt bra dag! 



The clock is already almost 15 and I have not blogged today. It's because I've had somethings to do and I do not like to blog when I have people here. I received the visit of Mr.Holmgren, sugar buns, and some episodes of Ally McBeal last night and it was super nice.As usual is sugar buns a chance for competitive instinct. Who does not licked around his mouth? Who do you think won? Not me, anyway. Shoot. Haha!
I sit in my bed and of hatred listening to Beyonce's new single that has leaked while I try tolook for the current share of jobs to send. It is not good, but I may keep looking and be in.You just have to fight on and keep our spirits high. So now it's just for me to continue. Havean awesome day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar