14 april 2011

Coffee Dreamer

Hej hej. Att sitta och njuta av att det är 13 grader utanför mitt fönster, dricka kaffe och drömma sig bort till sommaren har gjort att jag inte har bloggat för än nu. Jag kan också kalla det för att leta jobb, men det låter inte lika intressant. Haha! Jag försöker att pula lite med min design. Rätta till allting så att det ser bra ut men jag är inte helt säker ännu. Uh! Annars så får jag se vad dagen har att erbjuda. Jag är så extremt sugen på att ta världens största fika men om man ska bli av med ett sötsug så måste man stå emot. Säger han som är sugen på kladdkaka. Lyckat! Haha! Ne, nu måste dricka upp mitt kaffe och kila iväg. Ha en fin dag!


Hey hey. To sit and enjoy it's 13 degrees outside my window, drink coffee and dream about the summer has meant that I have not blogged for than now. I can also call it in search of work, but it does not sound as interesting. Haha! I'm trying to work around with my design. Fix things so that it looks good but I'm not quite sure yet. Uh!Otherwise, I get to see what the day has to offer. I'm extremely craving to take the world's largest coffee but if you're going to get rid of one cravings so you have to resist.Says he who is craving for cake. Very successful! Haha! Ne, now have to drink mycoffee and go. Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar