29 mars 2011

Tuesday afternoon

Denna dagen har varit grå och fylld till bredden av tristess. Vad ska man göra när man inte har någonting annat för sig än att söka jobb? Det blir som sagt en heltidssyssla. I alla fall så har jag fått höra av en av mina provjobb som jag fick säga nej till när jag skulle börja jobba i Jönköping. Jag skulle få höra av dem inom kort. Alla små fina ljusglimtar under dagen tar bort de mest grå fläckar på himlen. Om en timme så ska jag iväg för att träffa Johanna. En fika och bara prata om allt och ingenting kommer att bli fint, för det är ändå några veckor sedan jag träffade henne.

Nej, nu måste jag verkligen kila och göra lite saker innan jag ska gå. Tiden går så snabbt när man sitter här, och jag blir oftast lite försenad, eller får stressa som ett litet djur. Haha! Ha en underbar kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar