26 mars 2011

Saturday With A Zing

Hallå! Dagen har varit ganska full av saker och därför har jag har inte plockat upp datorn för än nu. Solen har skinit hela dagen och det har varit så gött. Kanske är våren äntligen på väg? Det kan man alltid hoppas på. Jag hade världens runda på second-hand i morse då jag hittade världens konstigaste, men en ändå väldigt nice skjorta som jag kommer att använda flitigt i sommar. En gul jeansaktig skjorta med pärlemoknappar. Nu är det bara ett par svarta shorts som saknas, men det kommer jag att få vänta med tills jag har pengar. På ett sätt känns det som om jag inte behöver fler stora skjortor men jag kan inte få nog av dem. Haha! Efter lite mer springande på IKEA med systra mi och kaffedrickande hemma hos min mor så hamnade jag tillslut hemma här i min trygga vrå. Så nu ska jag försöka koppla av lite, koka mig en stor kopp te och bara njuta. Det är faktiskt lördag. Ha det bäst. Pussar! 

Resterande av salladen från igår. Helt underbart god var den. Tack! / Min gula skjorta som jag köpte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar