27 mars 2011

Morning Glory

God morgon i solskenet! Jag hoppas att ni har sovit gott och inte glömt bort att ställa fram klockan en timme i natt. Dock så glömde jag det och vaknade alldeles för sent. Världens finaste väder utanför mitt fönster väger upp allting och jag har kurat ner mig i min säng. Sitta i min säng och äta frukost framför Facebook. Man måste kolla om det har hänt någonting i vida världen under natten. Haha! Samt att en stor amerikansk pannkaka till frukost kan göra en hel dag, inte sant? Mumma! Nu ska jag göra mig i ordning, skruva upp musiken och dansa frenetiskt till Lady Gaga medan jag städar. Ha en jättebra dag och ta vara på vädret!



2 kommentarer:

  1. Du får lära mig hur man gör American Pancakes någon gång :P

    SvaraRadera
  2. Jo det där med klockan var PRECIS vad jag hade glömt!!
    Tur att det var helgdag för jag sov vidare minsann. :=)

    SvaraRadera