17 mars 2011

I'm back and fierce like never before baby!

Då kände jag för att börja blogga igen, efter att ha kommit på fötter. Jag känner det att jag kanske inte klarar mig utan min blogg utan känner att det är rätt skönt att få skriva av sig någon gång om dagen istället. Hmm... kanske är det mina egna cravings jag saknar mest? Haha! Jag sitter i alla fall hos Linn i Jönköping. Jag fick för mig att jag skulle åka upp hit och känna på livet lite till nu när jag verkligen kan leva ut det till fullo. Det underbara är att jag precis fick ett samtal från ett café här som undrade om jag kunde komma på en jobbintervju imorgon. Två flugor i en smäll om jag får säga det själv. Jag skulle verkligen älska att få det jobbet. Äntligen ett steg i rätt riktning. Nu så klev det in två personer genom dörren så nu bör jag gå. Ha det fint mina vänner! Jag lovar att det kommer att komma upp ganska mycket mer innan denna helgen är över! Eller i alla fall efteråt! Haha! Pussar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar