30 mars 2011

A Hard Boring Work Work

Jag är hemma igen efter en dag som egentligen inte har gett så mycket, förutom att jag har blivit väldigt insnöad på drinkar. Jag har nog insett det nu. Jag vill bli bartender. Jag tror nog jag vill det. Kanske har jag ändrat mig imorgon när jag vaknar? Det får vi se då. Haha! Dagen annars har gett en lång skön tripp med Kajsa och en alldeles normal eftermiddag med jobbsök. Jag kan verkligen inte säga mer, för det har inte skett mer. I livet hos en engagerad arbetslös människa så sker det inte så mycket, känns det som i alla fall. Hej. Mitt namn är Johan och jag skriver om mitt underhållande liv som arbetslös. Under mina dagar söker jag jobb och låter mina spotify-spellistor gå varma. Intressant, intressant! Hah! 

Nu ska jag ta mitt pick och pack hem till Kajsa för lite film, lite mys och en enorm mängd hemskheter. Ha en riktigt bra kväll så hörs vi kanske senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar